четвртак, 9. јун 2011.

U gostima kod Mirjane


Proslo je nesto vise od mesec dana od kako smo u gostima kod Mirjane, na blogu Cooking by Mirjana i nikako da odemo, bas nam je fino.;)) Istrazujemo, citamo i isprobavamo recepte nase drage domacice u okviru blogerske igrice  FBI rukavice koju je osmislila Maja sa bloga Cooks and Bakes.

Ako pazljivo odskrinemo vrata Mirjanine kuhinje, do nas ce dopreti miris finog peciva sa cokoladom (mogu vam reci da se potpuno odomacilo kod nas i nekako mi se cini da ih sama najvise poruckam;)), tu su jos i mafini sa malinama, male cokoladne soljice, jedan lepi kuglof, slani kolac sa tikvicama, i najrazlicitije vrste domaceg, mirisnog peciva... eto, to bi bilo sve sta sam za ovu priliku odabrala (link do originalnog recepta nalazi se u naslovu svake slike).

Mirjanini recepti su pazljivo odbrani, provereni i sigurni i po njima cete sasvim lako napraviti fini porodicni obrok ili neko lepo svecano posluzenje kada vam dolaze dragi gosti... necete pogresiti za bilo koji recept da se odlucite i uzivacete svim culima.;))


Muffini od kokosa i malina (ribizli)


Ovo su bili jako fini mafini sa ribizlama (u mom slucaju;)) posto nisam imala maline kao sto stoji u originalnom receptu, pa sam ih napravila sa smrznutim ribizlama koje sam dodala u testo neposredno pre pecenja. Voce se tako nije puno otpustilo i ribizle su ostale lepo cele, sasvim fino su se uklopile i bilo ih je zanimljivo grickati.

Dopalo mi se i samo testo koje nije bilo previse slatko, vec bas koliko treba, i mislim da bi se od ove smese mogao napraviti i fini kolac iz jednog dela koji bi se mogao peci u kalupu za kuglof ili venac. Odlicno je, pravicu ih ponovo i sa malinama.;))

Chocolate pots de creme


Vrlo finooo, nesto poput malih lava kolaca samo sto sredina nije tecna vec divno kremasta. Bilo je pravo uzivanje zasladiti se ovim malim cokoladnim soljicama na kraju rucka. Mozda ce vam se na prvi pogled uciniti da su porcije male, ali ovaj slatkis je veoma koncentrovan i verujte da ce vam jedna soljica biti sasvim dovoljna... i mooozda jos jedna, nesto kasnije popodne.;))

Kuglof


Moglo bi se reci da je ovo bila "ljubav na prvi pogled"!;)) Secam se da su mi se jako dopale slike kad ih je Mirjana prvi put objavila na Coolinarici, bio je to jedan sasvim neobican kuglof  ciji je presek vise licio na neku finu strudlu sa nadevom od cokolade... ili je to mozda bila strudla u formi kuglofa?;) Kako god bilo, ovo bih vam svakako preporucila da isprobate... to je jedan od onih kolaca koje cete voleti da grickate uz soljicu caja dok popodne gledate neki film.;))

U testo se moze naribati malo limunove korice a u fil staviti i nesto seckanih, pecenih lesnika ili malo suvog voca koje vam se nadje pri ruci... napravila sam ga u kalupu za venac pa podseca na neku malu strudlicu.;))

Pogacice


Zgodno za grickanje umesto hleba, testo je prhko i podseca na masnu pogacu... jos ako dodate malo sitno seckanih maslina ili kockica pancete, dobicete odlicnu veceru uz casu jogurta.;))

Slani kolac od tikvica


Ovo bi mogao biti jedan brzi i ukusan predlog za rucak, naribane tikvice, malo pancete i sira, koji kolutic paradajza odgore... et voila! Moze se peci u kalupu za projice pa ce testo biti krckavo sa svih strana,  a mozete napraviti i ovako kao torticu ili pitu. Posluzite uz malo milerama ili napravite neku finu salaticu od sezonskog povrca... za ovo toplo vreme ne treba nista vise!;))

I na kraju, jedna fotka iz arhive... francuska focaccia koju sam ranije bas cesto pravila pa zato nemam novije slike. Mozete je fino grickati umesto hleba, obogatiti kockicama pancete i zamirisati listicima ruzmarina... bon appetit!;))

Francuska focaccia



Aujourd´hui, je voudrais vous inviter à visiter le blog merveilleux Cooking by Mirjana. Si vous ouvrez, tout doucement,  la porte da sa cuisine, vous pourrez  sentir la délicieuse odeur de ses petits pains au chocolat, du cake salé aux courgettes, de la focaccia chaude just sortie du four, des  muffins à la noix de coco et aux framboises ou peut-être des charmants petits pots de crème au chocolat.

Pour ceux qui apprécient la bonne cuisine et la richesse de goûts, c´est un endroit où on peut découvrir les odeurs et les saveurs des mets da la table familiale. Ses recettes sont faciles, rapides et originales et ne manqueront pas de vous surprendre.;)


19 коментара:

  1. Анониман9. јун 2011. 15:46

    Sve je savršeno Mignonne! Obožavam kulinarske blogove vi ste svi posebni jer pružate ljudima jedan drugačiji, bolji pogled na hranu u njeno pripremanje. Uživam u svakom blogu, novom receptu i divnim fotografijama.

    Kiss.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Zondra, hvala puno na lepim komentarima koje uvek napises.;)) pozzz
    p.s. malo me namuce linkovi u novom postu jer ne funkcionisu uvek kako bi trebalo, pa moram da se vracam i po nekoliko puta da ih proverim i ispravim...tako da znate sta je razlog zbog cega se svaki post mozda pojavi po vise puta u vasoj kontrolnoj tabli.:D

    ОдговориИзбриши
  3. Hm, ja bih to mogla bolje ;) Ma, da, sigurno! Šalim se, ti do sada znaš kakva sam:)))
    Oduševila si me sa odabranim receptima i tri su se poklopila sa mojim odabirom - ja još nisam krenula u pripremu recepata ali evo ovaj vikend planiram neke stvari. Mada kad god nešto planiram to ne bude tako, zato neka ostane na tome da ne planiram za ovaj vikend ništa;)
    Tvoji utisci jako dobro su prenešeni i upotpunila si Mirjanine recepte i sa te strane... Bravo, draga moja.
    Ova čokoladna krema je fantastična, mislim da bi mi to bila nedeljna doza čokolade:)))
    Korpice za muffine su preslatke:) Ljubim te i sad, pošto imam neke majstore, odoh da im skuvam kaVu, a ti svrati ako te ne bole noge:)

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav, Nale... jedva cekam da vidim sta si ti to fino spremala, a slobodno stavi jos jednu kaficu...evo, sad cu ja da pozurim!;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Bila si jako vrijedna. Sve izgleda super, a najviše mi se sviđa kolač o tikvica, zato što ga preporučaš za brzinski ručak.

    ОдговориИзбриши
  6. Mirjana ima predivne recepte i za koji god se uhvatiš ne možeš pogrešiti. Ja nisam ove probala pa uživam u vašim iskustvima.

    ОдговориИзбриши
  7. Sve bolje od boljega, divan izbor koji je vjerujem bilo teško napraviti iz njene bogate kuhinje.

    ОдговориИзбриши
  8. sve ljepše od ljepšega! Ne može se fulati s izborom jer Mirjanin blog ima stvarno divote. I tvoje su izvedbe prekrasne!

    ОдговориИзбриши
  9. Samo gledam, pa gledam, i uživam :)... Jedan recept (i izvedba) ljepši od drugog! A Mirjanine recepte inače obožavam :D

    ОдговориИзбриши
  10. fino,fino se kod tebe ruckalo!!!
    Znas da sam se razmisljala zasto ne pises svoj blog i na francuskom???:)i da znas damas sam se obradovala vidjevsi da si to ipak uradila !!!!:)
    Reci mi kako je tata reagovao na muffinse??:),posto je covjek navikao da jede samo lepe kolacice,sada odjednom preokret"muffinsi"!!:)

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Mirjana, da znas da smo uzivali u tvojim receptima, sve nam se dopalo...htela sam jos da isprobam i mesni paj, krofne i cudne kocke ali nisu stigli na red do objavljivanja ovog posta, hehe...bice to sigurno u nekom narednom periodu.;))
    Tati su se jako dopali mafini jer nisu bili previse slatki i bas razmisljam da ih danas ponovo napravim sa tresnjama, kupili smo tresnje po prvi put ove sezone i mislim da ce biti fino sa njima.;))
    A sto se tice pisanje bloga na francuskom, to sam se sasvim slucajno odlucila, videla sam da imam citaoce sa franc. govornog podrucija pa rekoh da im malo olaksam, hihih...malo ce potrajti dok prevedem sve unazad, ali trudicu se da barem nove recepte pisem sa prevodom.;)) kiss

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan izbor, čokoladni pate ću i ja praviti...:)Predivno si odabrala Lanice!

    ОдговориИзбриши
  13. Prekrasno šarenilo, predobrih recepata,zaista si vrijedno isprobala i prekrasno prezentirala sve ove delicije,jednostavno savršeno sve izgleda..najljepši ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  14. quante cose meravigliose e buonissime. complimenti

    ОдговориИзбриши
  15. Divna izvedba Mirjaninih recepata, bravo Lana ! Sve si odlično pripremila i prekrasno izgleda. Kod Mirjane je zbila veliki broj dobrih recepata za izabrati, ja sam se odlučila za neke druge, a sada kada kod tebe vidim ove mislim da ću pomalo i njih isprobati.

    ОдговориИзбриши